Archief - gamemuis G500

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yannick1993

Legacy Member
Dag mensen, ik heb een gamemuis gekocht, de G500.
Nu, ik speel wow en kan asommige knoppen niet instellen :(
Links van de muis zitten 3 knoppen, ik kan er maar 2 instellen, de onderste niet.
op de muis zelf links boven zitten 2 knoppen, kan ik ook niet instellen.
Muiswheel kan alle kanten op, kan alleen naar boven en onder instellen^^
De knop onder muisbutton kan ik ook niet instellen.

Weet er iemand (die misschien wow speelt/gespeelt heeft) hoe dat dit komt?

alvast bedankt

Godzilla*Akira

Legacy Member
Je moet de functie van die knoppen veranderen via Setpoint programma.

Yannick1993

Legacy Member
Hoe doek da precies :D?
Heb al opgezocht mak vind echt niks jong^^

Moloch

Legacy Member
open setpoint, klik op da "schaakstuk" icoon, daar enabled aanvinken

Godzilla*Akira

Legacy Member
Yannick1993 zei:
Is da bij opties fwa?
Als ik da open komt er zo opties en dan:
overzicht, basisinstellingen,knoppen,aanwijzer,scrollen,profielbeheer, macrobeheer

die komen er dan te staan?

EDIT: Having problems with WoW Cataclysm and SetPoint (M... - Logitech Forums
Nog meer mensen met dit probleem :O?


Bij knoppen gaan, dan op bewerken drukken, dan kiest ge uw knop van muis dat ge wilt verandere. Je moet zien welk nr met welke knop overeen komt, dan selecteer je die en kies je uit het drop down menu, toetsaanslag toewijzen. dan krijg je beneden een lege balkje en daar klik je dus eens in en dan duw je op een toets op je keyboard (kiest iets dat je anders ni gebruikt in wow)bv 5 op je numpad en dan bewaren (je kan ook alt, ctrl en shift toets doen, dan kan je ze gebruiken als modifier in wow).

Zo doe ik dat toch.

Voor game detectie bij mij althans, moet je naar Profiel beheer en dan 'Automatisch tussen profielen schakelen met toepassingsbeheer, dan toevoegen en wow.exe kiezen. Heb wel de G9x, dus ben niet zeker of dat hetzelfde is voor G500.

Moloch zei:
naast uw klok op de startbalk rechtsbeneden staat da icoon van setpoint, dubbelklik daarop, in het scherm da opent ziet ge zo een icoon staan: http://s3.amazonaws.com/pixmac-preview/chess-rook.jpg

klik daarop en dan zult ge zien "game detection", vink daar "enabled" aan

hmm ik zie dat bij mijn setpoint toch ook niet staan.

deven

Legacy Member
dit is de software die bij de G500 is.

http://www.logitech.com/repository/3310/jpg/25206.1.0.jpg

staat dus dat torentje niet meer. Bij mijn MX1000 had ik ook dat torentje.

Ivm die knop dat je niet kan gebruiken.

Ik heb die knop dit ( de middenste op de zijkant ) deze knop toegewezen µ.

dus in spel als actie gewoon deze knop µ ingeven. en je kan verder.

WillemVM

Legacy Member
Sorry voor de bump.

Een vraagje voor de andere g500 gebruikers, welke DPI setting gebruiken jullie voor het 'gewone' pc gebruik?(word, internet,..)

Ik zelf gebruik nu(in setpoint):
1300 DPI
Snelheid: 5
Acceleration: 0

deven

Legacy Member
Frontpage zei:
Sorry voor de bump.

Een vraagje voor de andere g500 gebruikers, welke DPI setting gebruiken jullie voor het 'gewone' pc gebruik?(word, internet,..)

Ik zelf gebruik nu(in setpoint):
1300 DPI
Snelheid: 5
Acceleration: 0

hangt van persoon tot persoon af he.

ik
1200dpi
snelheid 5
en 0

ingame zet ik dpi als ik in tank ofzo zit hoger. moet ik zo niet sleuren met die muis :-)

WillemVM

Legacy Member
Btw, is het mogelijk om de links en rechts scrollweel buttons in te stellen zodat ze in firefox tussen tabs switchen?

bosiwollig

Legacy Member
ja dat is mogelijk door een macro in te stellen met de combinate ctrl+tab en ctrl+shift+tab.

WillemVM

Legacy Member
Thx het is gelukt :) is het ook mogelijk om te zorgen dat die macro enkel voor firefox is? En dus in alle andere applications het gewoon links/rechts scrollen is?

Btw, 2100 dpi? dan moet je toch een hele grote monitor hebben?

bosiwollig

Legacy Member
ja, ik heb een resolutie van 4480*1080. (3schermen) Maar als ik game (dat doe ik op 1 scherm) dan gebruik ik ook 2100 dpi. ma soit.
Bij de basisinstellingen is het mogelijk om een toepassing toe te voegen (ik heb het zelf nog nooit geprobeerd) Maar daar zou je dus moeten kunnen instellen dat het enkel voor firefox moet gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan