Yannick1993
Legacy Member
Dag mensen, ik heb een gamemuis gekocht, de G500.
Nu, ik speel wow en kan asommige knoppen niet instellen
Links van de muis zitten 3 knoppen, ik kan er maar 2 instellen, de onderste niet.
op de muis zelf links boven zitten 2 knoppen, kan ik ook niet instellen.
Muiswheel kan alle kanten op, kan alleen naar boven en onder instellen^^
De knop onder muisbutton kan ik ook niet instellen.
Weet er iemand (die misschien wow speelt/gespeelt heeft) hoe dat dit komt?
alvast bedankt
Nu, ik speel wow en kan asommige knoppen niet instellen

Links van de muis zitten 3 knoppen, ik kan er maar 2 instellen, de onderste niet.
op de muis zelf links boven zitten 2 knoppen, kan ik ook niet instellen.
Muiswheel kan alle kanten op, kan alleen naar boven en onder instellen^^
De knop onder muisbutton kan ik ook niet instellen.
Weet er iemand (die misschien wow speelt/gespeelt heeft) hoe dat dit komt?
alvast bedankt
?