masterfrog
Legacy Member
Ik heb een mp3 speler van samsung de P3. Samsung P3 Review | Anything But iPod
En er is een deel van het touchscreen kapot. Niet door externe schade. De reden ken ik niet.
Dus het lijkt wel dat ik recht heb op garantie. Al, ik heb hem gekocht in de VS op een luchthaven. Nu éénjaar en half geleden.
Nu al even getelefoneerd naar de garantiedienst van samsung en ik moet hem leveren naar de VS. Dat lijkt me duur.
Is er een alternatief?
Bijv. dat ik hem hier ergens binnensteek voor de garantie? Of...
En er is een deel van het touchscreen kapot. Niet door externe schade. De reden ken ik niet.
Dus het lijkt wel dat ik recht heb op garantie. Al, ik heb hem gekocht in de VS op een luchthaven. Nu éénjaar en half geleden.
Nu al even getelefoneerd naar de garantiedienst van samsung en ik moet hem leveren naar de VS. Dat lijkt me duur.
Is er een alternatief?
Bijv. dat ik hem hier ergens binnensteek voor de garantie? Of...

