Archief - Geen DX11 bij Crysis II & Deus Ex Human Revolution.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyaankali

Legacy Member
Beste forumgangers,

Bij deze zit ik met een vreemd probleem maar ik niet onmiddellijk een oplossing in gedachten heb.

Bij het spel Crysis II (na het installeren van de DX11 patch) staat DX11 bij de settings in het grijs en kan ik dat niet aanpassen.

Bij het spel Deus Ex Human Revolution staat DX11 en Tesselation in het rood en kan dat ook niet aangepast worden.

Ik maak gebruik van Windows 7 x64 icm een Gainward GTX460GLH met driverversie 280.26

Een oplossing zou handig zijn daar het toch wel jammer zou zijn dat ik geen DX11 games kan spelen ook al heb ik een DX11 kaart.

Greetz Cyaankali

:(

u4ea

Legacy Member
Hmm, is da nog altijd zo da ge DX11 ook zelf moet installeren? Meestal staan die installatiefiles op de dvd van het spel zelf.

Dat is het eerste da in mij opkomt.

Cyaankali

Legacy Member
Beste wim_gunner,

Er staan inderdaad heel wat DX9, DX10 & DX11 files op en eveneens de setup file maar dat mocht allemaal niet baten.

Ik overweeg misschien zelfs om alles opnieuw te installeren maar ik denk dat er nog andere oplossingen moeten zijn.

Een Gainward GTX460GLH is bij mijn weten full DX11 compatible.

Yvezzke

Legacy Member
DxDiag geeft geen problemen aan?
Welke drivers gebruikt je?

Cyaankali

Legacy Member
Beste Yvezzke,

Dxdiag geeft geen problemen aan en ik gebruik op dit moment zoals reeds gezegd versie 280.26 van Nvidia.

Yvezzke zei:
DxDiag geeft geen problemen aan?
Welke drivers gebruikt je?

Cyaankali

Legacy Member
Beste Hungry®,

Dat heb ik allemaal reeds uitgevoerd maar DX11 blijft in het grijs staan. Bij Deus Ex Human Revolution snap ik het ook al helemaal niet meer.

Ik heb eindeloos liggen zoeken naar oplossingen maar zonder noemenswaardig resultaat.

Misschien toch maar is alles opnieuw installeren en zien wat dat zegt.

Hungry®

Legacy Member
kan je geen andere kaart monteren full-compatibel met DX11 om een defect aan de kaart uit te sluiten? Van een bekende of zo.

Cyaankali

Legacy Member
Beste Hungry®,

Ik heb momenteel geen alternatief liggen qua gpu dus dat zal moeilijk gaan. Het enige dat ik nog kan doen is formatteren en alles opnieuw installeren en zien wat dat zegt en langs de andere kant de nodige fora's blijven afschuimen op zoek naar een oplossing.

Hungry® zei:
kan je geen andere kaart monteren full-compatibel met DX11 om een defect aan de kaart uit te sluiten? Van een bekende of zo.

Hungry®

Legacy Member
als je dan toch alles terug installeert, koppel de huidige schijf af en installeer het OS op een andere schijf. Dan ben je tenminste al je programma 's niet kwijt mocht het geen soelaas bieden en kan je terug je oorspronkelijke schijf aankoppelen. Zo zou ik dat wel doen, dus gewone clean install van het OS met install van drivers graka en de directX bestanden. Een schijf kost geen 50 euro en is geen verloren kost.
Sukses!

Cyaankali

Legacy Member
Alvast bedankt voor de reacties. Bij deze weet ik wat mij te doen staat en hopelijk levert het iets op.

Greetz Cyaankali

:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan