molog
Legacy Member
Hey iedereen,
Raar probleempje aan de hand. Ik heb dus degelijk toegang tot het internet als ik mijn pc mag geloven (netwerk centrum). Telkens als ik mijn internet explorer open of als ik men internet wil herstellen krijg ik deze zin 'De proxyinstellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd'
Het vreemde is telkens ik een site open doe (bvb facebook) kan ik eventjes zien wat er gestuurd geweest is, daarna valt het internet terug weg.
De pc is met een lan kabel aan men router aangesloten. Men laptop is wireless aangesloten op de router en daar raak ik zonder problemen mee op het internet.
Alvast bedankt!
Raar probleempje aan de hand. Ik heb dus degelijk toegang tot het internet als ik mijn pc mag geloven (netwerk centrum). Telkens als ik mijn internet explorer open of als ik men internet wil herstellen krijg ik deze zin 'De proxyinstellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd'
Het vreemde is telkens ik een site open doe (bvb facebook) kan ik eventjes zien wat er gestuurd geweest is, daarna valt het internet terug weg.
De pc is met een lan kabel aan men router aangesloten. Men laptop is wireless aangesloten op de router en daar raak ik zonder problemen mee op het internet.
Alvast bedankt!
Ohja vergeten te melden het is wel een Belgacom lijn.