Deus-ex
Legacy Member
Hey mannen ! , ik post meestal niet iets snel in hardware : omdat ik het altijd zelf kan oplossen... tot nu!
Mijn pc :
I7 1339 950 niet overclocked
mobo : rampage III extreme
12gb ddr3 corsair 6x2gb
2x Vertex 2 120gb Raid 0
Corsair HX850watt
Grafische kaarten : 250 GTS 512mb Asus 2x SLI
Het begon zo : op een home lanparty , was ik Bullet storm aan het spelen en ik kreeg ineens van die zwarte driehoeken die overal uitschieten. Ik wist het direct ! één van mijn graka´s dood...
Dus ik test op Furmark , en ik zie dat maar 1 grafische kaart warm is en ook artifacts gaf (ook gevoeld).
Hup kaart eruit en naar Tones H.O.B.
Deze zegen dat ze hem eerst moeten testen en gaan hem een paar dagen moeten bijhouden voor ze ze mijn geld kunnen teruggeven.
Ik heb uiteindelijk geen zin om 2x per week over en weer te rijden en ik koop me een gloednieuwe NVIDIA 580GTX aan.
Ik test deze die dag nog en ik merk direct dat ik van die groene pixels heb op mijn scherm.
Ik bel naar tones: ze zeggen dat mijn 250GTS perfect werkt
,
Ook leg ik nog uit dat mijn 580gtx nu artifacts vertoont. maar dat ik eerst windows wil herinstaleren.
na windows te herinstaleerd te hebben , ben ik vlug beginnen zoeken naar artifacts . Niks op het eerste zicht.
Dus ik sping in mijn auto voor de 250Gts te gaan oppikken.
Terug thuis test ik de 580 nog eens heel grondig met furmark en BAM ! Groene klote pixeltjes !
dit komt ook maar enkel voor met mijn 580GTX
Ik heb al gebenched met een 8800GTX , 250gts, en 250GTS sli (die het nu perfect doen )
wat ook bizar is , is dat ATI tool geen artifacts vind bij de 580 terwijl ik ze nochtans kan zien .
Ik heb ook al een andere pc aangesloten op mijn scherm!
morgen heb ik een ander display en probeer ik het nogmaals .
iemand suggesties?
moederbord fucked? of psu?
Mijn pc :
I7 1339 950 niet overclocked
mobo : rampage III extreme
12gb ddr3 corsair 6x2gb
2x Vertex 2 120gb Raid 0
Corsair HX850watt
Grafische kaarten : 250 GTS 512mb Asus 2x SLI
Het begon zo : op een home lanparty , was ik Bullet storm aan het spelen en ik kreeg ineens van die zwarte driehoeken die overal uitschieten. Ik wist het direct ! één van mijn graka´s dood...
Dus ik test op Furmark , en ik zie dat maar 1 grafische kaart warm is en ook artifacts gaf (ook gevoeld).
Hup kaart eruit en naar Tones H.O.B.
Deze zegen dat ze hem eerst moeten testen en gaan hem een paar dagen moeten bijhouden voor ze ze mijn geld kunnen teruggeven.
Ik heb uiteindelijk geen zin om 2x per week over en weer te rijden en ik koop me een gloednieuwe NVIDIA 580GTX aan.
Ik test deze die dag nog en ik merk direct dat ik van die groene pixels heb op mijn scherm.
Ik bel naar tones: ze zeggen dat mijn 250GTS perfect werkt
,Ook leg ik nog uit dat mijn 580gtx nu artifacts vertoont. maar dat ik eerst windows wil herinstaleren.
na windows te herinstaleerd te hebben , ben ik vlug beginnen zoeken naar artifacts . Niks op het eerste zicht.
Dus ik sping in mijn auto voor de 250Gts te gaan oppikken.
Terug thuis test ik de 580 nog eens heel grondig met furmark en BAM ! Groene klote pixeltjes !
dit komt ook maar enkel voor met mijn 580GTX
Ik heb al gebenched met een 8800GTX , 250gts, en 250GTS sli (die het nu perfect doen )
wat ook bizar is , is dat ATI tool geen artifacts vind bij de 580 terwijl ik ze nochtans kan zien .
Ik heb ook al een andere pc aangesloten op mijn scherm!
morgen heb ik een ander display en probeer ik het nogmaals .
iemand suggesties?
moederbord fucked? of psu?