Akai
Legacy Member
Ik heb een tijdje geleden (~1 jaar) een MicroSD kaart gekocht van 4GB voor mijn gsm, ik heb deze altijd kunnen gebruiken zonder problemen tot ongeveer een maand geleden toen konden bepaalde bestanden niet meer gelezen worden.
Ik ben van plan om een nieuwe te kopen dus heb ik wat tip over die kaartjes opgezocht (Link), en in dat artikel stond dat je een kaart moet kiezen die niet boven de limiet gaat zoals die staat beschreven in de handleiding van je gsm. Dus ik heb dit gecontroleerd en daar staat dat ik er maar kaarten mag insteken van max. 2GB.
Mijn vraag is dus, is dat zo erg dat ik een kaart neem die zoveel boven de limiet gaat zoals die in de handleiding staat beschreven? Want ik zou graag een nog grotere kaart kopen een van deze dagen. En in welke mate is dit slecht voor mijn gsm zelf?
Als je nog tips hebt ivm. MicroSD-kaarten of intressante aanbiedingen (kwestie van geen nieuwe thread bij Aankoopadvies te hoeven maken) mag je die altijd posten.
PS: Mijn gsm is een Nokia 5130 XpressMusic
Bedankt!
Ik ben van plan om een nieuwe te kopen dus heb ik wat tip over die kaartjes opgezocht (Link), en in dat artikel stond dat je een kaart moet kiezen die niet boven de limiet gaat zoals die staat beschreven in de handleiding van je gsm. Dus ik heb dit gecontroleerd en daar staat dat ik er maar kaarten mag insteken van max. 2GB.
Mijn vraag is dus, is dat zo erg dat ik een kaart neem die zoveel boven de limiet gaat zoals die in de handleiding staat beschreven? Want ik zou graag een nog grotere kaart kopen een van deze dagen. En in welke mate is dit slecht voor mijn gsm zelf?
Als je nog tips hebt ivm. MicroSD-kaarten of intressante aanbiedingen (kwestie van geen nieuwe thread bij Aankoopadvies te hoeven maken) mag je die altijd posten.
PS: Mijn gsm is een Nokia 5130 XpressMusic
Bedankt!

