Archief - Hardware probleem of niet ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dailyblower

Legacy Member
Hoi ik ben nieuw op de forum.
Ik wou gewoon ff iets snel vragen aan de mensen hier die wat/veel van PC afweten.
Ik heb mijn PC nu 5 maanden maar er komen meer en meer problemen op mijn pc als ik ga gamen.

Als ik een spel start, laten we zegen Fable 3.
Dan heb ik geen enkel probleem, alles loopt mooi zonder vast te lopen etc...
Maar als ik dan GRID: Race Driver speel, dan gebeurd het wel is dat mijn spel vast hangt voor 2-3 seconden en dan gewoon weer verder gaat zonder problemen.
Dit is wel HEEEL iritant.
Ik moet ook vermelden dat ik Games download via ThePirateBay gewoon voor eerst het spel te testen voor ik het koop, logisch.

Maar meestal heb ik problemen met die games als ik ze speel (Skidrow of RELOADED)
Zou dit aan het spel zelf hange of aan mijn PC ?
Ik zal mijn PC spec hieronder plaatsen zodat julie zelf kunnen zien.

Programma is genaamd (System Spec 2.94)
Windows Windows 7 Home Premium Edition (64-bit) Service Pack 1 (Build 7601)
Internet Explorer 9.0.8112.16421
Memory (RAM) 5120 MB
CPU Info Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
CPU Speed 2999,1 MHz
Sound Card Luidsprekers (C-Media USB Audio
Display Adapters NVIDIA GeForce GTX 275 | NVIDIA GeForce GTX 275 | RDPDD Chained DD | RDP Encoder Mirror Driver | RDP Reflector Display Driver
Monitors 2x; Algemeen PnP-beeldscherm | Algemeen PnP-beeldscherm |
Screen Resolution 1680 X 1050 - 32 bit
Network Network Present
Network Adapters Realtek PCIe GBE Family Controller
CD / DVD Drives E: ATAPI DVD A DH16A6S | G: DTSOFT BDROM
Ports COM1 NOT Present
Mouse 5 Button Wheel Mouse Present
Hard Disks C: 149,0GB | D: 465,5GB | F: 1396,9GB
Hard Disks - Free C: 113,6GB | D: 422,5GB | F: 1307,1GB
USB Controllers 8 host controllers.
Firewire (1394) Not Detected
Manufacturer * American Megatrends Inc.
Product Make * System Product Name
AC Power Status OnLine
BIOS Info AT/AT COMPATIBLE | 08/21/08 | A_M_I_ - 8000821
Time Zone West-Europa (standaardtijd)
Battery No Battery
Motherboard * ASUSTeK Computer INC. P5Q-VM

Ik wil hier ook bij vermelden dat ik VEEL USB poorten in gebruik heb.
1: iPhone
2: Toetsenbord en Muis
3: Externe Harde Schijf
4: Tritton Dolby Booster (een kleine Router zeg maar, maar dan voor geluid)
5: USB Flash Stick
6: Race Stuur van Logitech 25

TrsH

Legacy Member
mss eens scannen om spyware, mallware, pc opkuisen, mss eens formatteren?

temps van je hardware al bekeken?

drivers up to date?
mss je games een klein beetje terugschroeven in details?

Dailyblower

Legacy Member
Spyware, Mallware vrij.
PC opkuisen moet niet, ik ben één van de vele mensen die hun PC zo clean mogelijk houd.
36 processen draaien, en 33 installed files waaronder de nodige Windows updates etc...
Drivers zijn allemaal up-to-date.

Maar ik speel wel altijd op Max graphics.

Ik ben vergeten te vermelden dat ik dagelijks Broadcast op Justin.tv via Xsplit.
Normaal mag dat het probleem niet zijn want vroeger ging het vlot.

Ik krijg wel AF EN TOE is een berichtje rechts onderaan.
Dat iets zegt over mijn NVIDIA blabla, Autofixed.

Als je mij een leuke Anti-Mallware of Spyware programma hebt dat gratis is mag je mij altijd de namen geven zal ik ze downloaden en is laten lopen.

Ik gebruik Kaspersky, en Revo Uninstaller.

The Monopoly Guy

Legacy Member
probeer eens een game te kopen dan moete geen shitty virusinfected cracks gebruiken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan