Archief - HD 6950 kapot?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Klootspel

Legacy Member
Yow,

Zit met een probleempje want ik denk dat mijn pas aangekochte graka (ati 6950) kapot is.
Van de ene nacht op de andere kreeg ik geen beeld meer op mijn scherm via hdmi, via vga (dvi -> vga) kreeg ik wel beeld maar in stukjes zoals dit:
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00914.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00915.jpg

Ook W7 zelf deed lastig. Opstarten ging niet meer en herstellen nog minder. Opnieuw proberen installeren en in audit mode de drivers van de graka geinstalleerd maar bij het opnieuw opstarten weer dezelfde problemen :(.
Hier nog enkele foto's van de W7 installatie:
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00919.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00920.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00921.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00922.jpg

Zit ik nu met enkel een grafka probleem of ook met een SSD/HDD probleem?

Greetz!

Klootspel

Legacy Member
Hoe komt het dan dat ik boot problemen had?
Scherm getest en werkt perfect..

Exit

Legacy Member
omdat de kaart probleem/defect is, dat geeft dan ook problemen voor windows.

Samus007

Legacy Member
scherm gaat het zeker niet te zijn volgens mij, bijna zeker dat het de graka zal zijn.

Klootspel

Legacy Member
RMA dan :(. Ffkes 2-3 weken op mijne kin kloppe :(
Vr nix geformateerd dan :s

Pedroo

Legacy Member
Amai, da suckt seg :O Is inderdaad heel duidelijk de kaart :/ Bij welke winkel hebde ze gekocht? Want kweet als ge dees bij een kaart van den alternate hebt, en ge laat die teste, dan besta de kans dagge direct een nieuwe meekrijgt (indien getest offcourse). Heb dit zelf ook al meegamaakt...

Klootspel

Legacy Member
jep, is niet leuk. Had hem ng geen dikke 2 weken en heb zelfs ng geen tijd gehad om hem goed te testen..
Kheb em gekocht via 4launch, dus da is via tnt en zal wel ff duren..
Ma kzou toch graag wete wa ik fout heb gedaan :s

mdgf

Legacy Member
Ma kzou toch graag wete wa ik fout heb gedaan
Pech hebben is niet jouw fout, maar ik zou toch nog eens de kaart in een andere pc steken, alhoewel het 99,9% zeker aan de kaart ligt kun je nooit zeker genoeg zijn.

Klootspel

Legacy Member
De enigste pc waarmee ik kon testen had maar één 8-pin connector terwijl de graka er twee nodig heeft. Heb het dan dan omgekeerd gedaan en de graka van de andere pc in de mijne gestoken en er hebben zich tot nu toe geen problemen voorgedaan..
Thnx vr de replies ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan