Metochke
Legacy Member
kheb op OCC lanparty overlaatst een headset van sharkoon gewonne. vrij goeie headset : http://www.caseumbau.de/index.php?page=test229/test229
nu hebbek een probleem. soms is er zo een irritant hard gezoem dat door mijn koptelefoon komt... en da wordt harder naarmate ik de tv nader etc etc. mijn vraag is of hier iets aan te doen valt? ruis is er altijd (kleine ruis) ma da gezoem is echt storend en hoorbaar voor mensen op teamspeak ook. Als ik da spel fkes unplug en laat opzij liggen voor ne minuut of 10.. is da weer weg.
kan het btw te maken hebbe dat da met een bepaald soort golven wordt veroorzaakt?
nu hebbek een probleem. soms is er zo een irritant hard gezoem dat door mijn koptelefoon komt... en da wordt harder naarmate ik de tv nader etc etc. mijn vraag is of hier iets aan te doen valt? ruis is er altijd (kleine ruis) ma da gezoem is echt storend en hoorbaar voor mensen op teamspeak ook. Als ik da spel fkes unplug en laat opzij liggen voor ne minuut of 10.. is da weer weg.
kan het btw te maken hebbe dat da met een bepaald soort golven wordt veroorzaakt?