JaapH
Legacy Member
Ik heb net mijn Medion pc van vista naar 7 geupgrade.
Echter ik ontdekte dat er wel 4Gb in zit maar dat er maar 3Gb van gebruikt kan worden. 1Gb is fysiek dus niet toegangkelijk. Dat was onder vista, hoopte dat de upgrade dit automatisch zou aanpassen. Ik heb hercdus niet over het virtuele geheugen op de schijf. Ben niet echt met deze techniek bekend.
Heeft iemand een idee?
Jaap
Echter ik ontdekte dat er wel 4Gb in zit maar dat er maar 3Gb van gebruikt kan worden. 1Gb is fysiek dus niet toegangkelijk. Dat was onder vista, hoopte dat de upgrade dit automatisch zou aanpassen. Ik heb hercdus niet over het virtuele geheugen op de schijf. Ben niet echt met deze techniek bekend.
Heeft iemand een idee?
Jaap