ik krijg binnenkort een afgedankt itx moederbordje met een p4 3.0 ghz cpu toegeschoven
oorspronkelijk wou ik het gewoon in een doos laten belanden, maar nu vroeg ik me af of dit zwaar genoeg kan zijn om bv een htpc projectje te starten.
Iemand een idee ?