the_fonny
Legacy Member
undefinedundefined
kan ik een beetje hulp krijgen?
ik heb een moederbord van gigabyte 8-775IP
met 3.0 P4 en een GeForce 6800 GT
als ik mijn pc start krijg ik een eentonig
constant piep geluid. ik heb een voeding van 300W
hopelijk is dit genoeg? of ligt het misschien aan mijn DDR
geheugen?
please need some help
HL² ligt op mij te wachten
ad:
kan ik een beetje hulp krijgen?
ik heb een moederbord van gigabyte 8-775IP
met 3.0 P4 en een GeForce 6800 GT
als ik mijn pc start krijg ik een eentonig
constant piep geluid. ik heb een voeding van 300W
hopelijk is dit genoeg? of ligt het misschien aan mijn DDR
geheugen?
please need some help
HL² ligt op mij te wachten
ad: