thebiglematskii
Legacy Member
Hey,
Ik heb dus een nieuwe pc gekocht nl. de acer aspire m3920
Cpu= Intel core i7 quad core @ 3,4 Ghz
graphics card: amd hd radeon 6450 1gb
en ik zou begot niet weten wat het moederbord is
Mijn vraag is of het wel goed zou zijn om de processor te overclocken en/ of dit mogelijk is.
Alvast bedankt.
Ik heb dus een nieuwe pc gekocht nl. de acer aspire m3920
Cpu= Intel core i7 quad core @ 3,4 Ghz
graphics card: amd hd radeon 6450 1gb
en ik zou begot niet weten wat het moederbord is

Mijn vraag is of het wel goed zou zijn om de processor te overclocken en/ of dit mogelijk is.
Alvast bedankt.

