issith
Legacy Member
Gisteren zijn ze Fibernet100 komen installeren. De signaalsterkte is goed tot uitstekend, maar de snelheid is om van te wenen.
Met de kabel meet ik 100mbps. In de garage meet ik 78 Mbps wireless.
Echter op mijn kamer heb ik een erbarmelijke 1 à 2 Mbps en het internet valt ZEER veel weg.
Mijn broer daarentegen heeft een doenbare 48 Mbps en verliest nooit connectie. Weet wel dat zijn computer ca. 3m verwijdert is van de mijne.
Weten jullie een oplossing voor dit, zodat ik ook of eventueel alleen minstens 48Mbps heb (en dat de rest kan stikken
)
ik heb al met de kabel verbonden en de code 192.168.0.1 ingevuld in de webbrowser maar dit werkte niet.
Ik was er niet bij dus ik weet niet echt wat voor toestellen er zijn (ik heb ook nog niet echt kunnen kijken)
Met de kabel meet ik 100mbps. In de garage meet ik 78 Mbps wireless.
Echter op mijn kamer heb ik een erbarmelijke 1 à 2 Mbps en het internet valt ZEER veel weg.
Mijn broer daarentegen heeft een doenbare 48 Mbps en verliest nooit connectie. Weet wel dat zijn computer ca. 3m verwijdert is van de mijne.
Weten jullie een oplossing voor dit, zodat ik ook of eventueel alleen minstens 48Mbps heb (en dat de rest kan stikken
)ik heb al met de kabel verbonden en de code 192.168.0.1 ingevuld in de webbrowser maar dit werkte niet.
Ik was er niet bij dus ik weet niet echt wat voor toestellen er zijn (ik heb ook nog niet echt kunnen kijken)