Dellipop
Legacy Member
Ik zit dus op msn altijd en bv ook op cod, als ik dan cod afsluit en op firefox klik kan ik geen verbinding met internet maken ( geld voor alle progs die internet gebruiken, gebeurt niet altijd, ene dag is dat meer dan de andere en soms ook niet ) maar de programma's die momenteel nog aanstonden werken wel nog..
Dus msn werkt nog maar ik kan geen enkel ander programma met internet gebruiken, dan moet ik mijn router opnieuw in stekker steken
.. weet iemand hoe dat komt?
( Ik heb wel nog verbinding met mijn router maar alles wat ik opstart met internet werkt niet
)
Dus msn werkt nog maar ik kan geen enkel ander programma met internet gebruiken, dan moet ik mijn router opnieuw in stekker steken
.. weet iemand hoe dat komt?( Ik heb wel nog verbinding met mijn router maar alles wat ik opstart met internet werkt niet
)
Ohja, hij staat ook in de garage, kan daar koud zijn en hij staat ook niet echt comfortabel, kan het daar aanliggen?