natpoesje
Legacy Member
Jo ben bezig ff met kabel van case aan moederbord te verbinden.
Het is nog maar 2de maal en deze maal staat het niet echt goed in het boekje geschreven zoals de vorige keer.
Ik heb de volgende vragen :
Van uit mijn case heb ik een audio kabel met een splitter ( HD audio en realt. 97 audio). De hd audio weet ik te verbinden meet die andere niet ?...
Dan heb ik nog een sata kabel van mijn case waarom moet ik deze verbinden ( welk nut heeft deze ?Ik ga er van uit dat deze op een gewone sata aansluiting moet verbonden worden.
Dan als laatst. De powr,rest,hdled,pwr led aansluitingen...Op de meeste van deze kabels staat er geen + of - maar een pijltje en een G ( G staat voor massa ? )ik heb deze volgens de handleiding aangesloten. maar tog hier heb ik vragen over.
-Ik heb 1 pin over in het boekje staat dummy wat is dit?
-En op de kabeltjes die aangesloten staat de tekst die op dit kabeltje staat de 1ne keer naar boven en de andere keer naar ondere.hoort dit zo ?
Gelieve op deze vragen geen domme commentaar te geven ik probeer enkel wat bij te leren ..
Het is nog maar 2de maal en deze maal staat het niet echt goed in het boekje geschreven zoals de vorige keer.
Ik heb de volgende vragen :
Van uit mijn case heb ik een audio kabel met een splitter ( HD audio en realt. 97 audio). De hd audio weet ik te verbinden meet die andere niet ?...
Dan heb ik nog een sata kabel van mijn case waarom moet ik deze verbinden ( welk nut heeft deze ?Ik ga er van uit dat deze op een gewone sata aansluiting moet verbonden worden.
Dan als laatst. De powr,rest,hdled,pwr led aansluitingen...Op de meeste van deze kabels staat er geen + of - maar een pijltje en een G ( G staat voor massa ? )ik heb deze volgens de handleiding aangesloten. maar tog hier heb ik vragen over.
-Ik heb 1 pin over in het boekje staat dummy wat is dit?
-En op de kabeltjes die aangesloten staat de tekst die op dit kabeltje staat de 1ne keer naar boven en de andere keer naar ondere.hoort dit zo ?
Gelieve op deze vragen geen domme commentaar te geven ik probeer enkel wat bij te leren ..

