3,3
Legacy Member
Hi,
Ik was ooit aan het HD aan het spelen totdat mijn scherm een probleem kreeg. Ik kan nu nietmeer HD spelen en heb dezelfde scherm nog altijd. Ik wil spelletjes spelen maar die zijn allemaal ingesteld op 1920x1080. Weet iemand hoe ik dat moet veranderen? Ik heb al geprobeerd om te verwijderen en opnieuw te installeren, maar het lukt niet
Ik was ooit aan het HD aan het spelen totdat mijn scherm een probleem kreeg. Ik kan nu nietmeer HD spelen en heb dezelfde scherm nog altijd. Ik wil spelletjes spelen maar die zijn allemaal ingesteld op 1920x1080. Weet iemand hoe ik dat moet veranderen? Ik heb al geprobeerd om te verwijderen en opnieuw te installeren, maar het lukt niet

