zmulk
Legacy Member
Hoi, ik wil een nieuwe moederbord aanschaffen de mijne is nu versleten, maar ik wil mijn DDR2 ram behouden omdat ik een van de betere generatie RAM heb wil ik deze ook mijn volgende moederbord steken. Kingston DDR2 HyperX 1066Mhz 5-5-5-15.
Op dit moment bezit ik een Asus p5q pro
zouden jullie een moederbord kunnen aanbevelen.
Wat ik ook zou willen weten is, is mijn ram nu echt beter dan de huidige DDR3. Dit hoor ik vaak en wil het bevestigen door jullie expertise.
Op dit moment bezit ik een Asus p5q pro
zouden jullie een moederbord kunnen aanbevelen.
Wat ik ook zou willen weten is, is mijn ram nu echt beter dan de huidige DDR3. Dit hoor ik vaak en wil het bevestigen door jullie expertise.

