Preske
Legacy Member
Omdat het toch al wat warmer begint te worden, had ik bsloten om mijn heatsink nog eens uit te kuisen. Al het stof eruitgehaald, en omdat ik toch bezig was, dacht ik, laat ik de paste nog eens herdoen.
En goed dat ik dat dacht, want de paste had zich blijkbaar verleden keer toch niet zo goed verspreid als gedacht. Ik maak alles proper, en zet er terug nieuwe paste op. Als alles weer inelkaar steekt, blijkt dat hij maar liefst 15 graden warmer wordt.
Ik heb alles al 2 keer herdaan, de paste is goed en voldoende uitgesmeerd., Zowel op de cpu als op de heatsink.
Ik zit idle aan 60°-70° wat enorm veel is.
Er zit een aftermarket cooler op, een geminimII van coolermaster, en het is een e6600 van intel.
En goed dat ik dat dacht, want de paste had zich blijkbaar verleden keer toch niet zo goed verspreid als gedacht. Ik maak alles proper, en zet er terug nieuwe paste op. Als alles weer inelkaar steekt, blijkt dat hij maar liefst 15 graden warmer wordt.
Ik heb alles al 2 keer herdaan, de paste is goed en voldoende uitgesmeerd., Zowel op de cpu als op de heatsink.
Ik zit idle aan 60°-70° wat enorm veel is.
Er zit een aftermarket cooler op, een geminimII van coolermaster, en het is een e6600 van intel.

