Archief - Koptelefoon aan xbox aansluiten via PC?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sevival

Legacy Member
Hmm;waarschijnlijk niet het juiste forum,maar ik zou bij god niet weten waar ik het beter wel zet.
Probleemstelling is het volgende.
Ik heb een speciale kabel voor mijn xbox360 gekocht om deze aan te kunnen sluiten aan een doodgewone monitor.(De tv tot mijn beschikking is nog al redelijk..antiek)Deze gaat in mijn xbox en aan de andere kant split deze in een VGA-uitgang om aan de monitor aan te sluite en zon gewone Audio-jack male output,Ook voor in de monitor te steken.
Nu de kwaliteit van de stereo van die monitor is nogal laag dus sluit ik die gewoon aan een boxke aan.
Nu Zou ik graag mijn koptelefoon aan die kabel verbinden, ik zit alleen met de vraag hou ik dat ga doen.
Ik heb tot nu nog geen deftige female2female adaptor gevonde en heb geen zin om daarachter te zoeke eigenlijk,dus vroeg ik me af of dees ook met de pc mogenlijk kan zijn?
Op dees vlak ben ik nogal redelijk newbie,maar zou het ni mogelijk kunne zijn om die audio kabel in de micro-ingang van mijn laptop te knallen,om dit dan via 1 of ander program naar mijn "koptelefoon uitput",w/e de naam daarvan is,die zwarte output gwn,te streame?Zodak dus eigenlijk mijn laptop as een adaptor gebruik.
Ik heb nogal de lastige gewoonte om lange posts te type maar daar werk ik nog aan ;)

Ritzzzll

Legacy Member
Je zal het dan wel moeten met computer! rechtstreeks doorverbinden = max volume in uw ore geblaze !

Gunstn

Legacy Member
Ik heb zo'n 3.5 female female gevonden bij een lokale tv winkel ...

Exit

Legacy Member
electronica en multimediashops kunnen dat wel hebben, mss brico/gamma/... enzo, hoewel ze dat wrs niet gaan hebben

Sevival

Legacy Member
en voor via de pc,hoe doe ge da dan?welk programma kunde hiervoor gebruike?

Xasuntox

Legacy Member
Ik zit ook ongeveer met hetzelfde probleem met men headset. Ff hier kort.
Kan ik ook een speciale kabel kopen die naar men computer gaat als microfoon en dan via men wireless headset het geluid ontvangen.

Ps3 beschikt nu over: HDMI kabel naar tv (beeld&geluid)
je kan ook nog optisch digitaal of scart/av...

Alvast bedankt:D

ForzaJuve

Legacy Member
Sevival zei:
en voor via de pc,hoe doe ge da dan?welk programma kunde hiervoor gebruike?

Ik heb mijn X360 op ongeveer dezelfde manier aangesloten. Je hebt geen speciaal programma nodig: als je in "Configuratiescherm -> Geluid -> Opnemen" de optie "Stereomix" activeert, zou het moeten werken.

(Als Stereomix daar niet bijstaat, kan je het misschien tonen door te rechtsklikken en "Uitgeschakelde apparaten weergeven" te kiezen).

Dus:
- X360 audio uitgang steek je in je Line-in
- hoofdtelefoon in je Line-out
- Stereomix aanzetten

Zo werkt het bij mij in ieder geval :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan