Rasulchik
Legacy Member
Hi jongens.
Ik heb probleem met mijn l2 cashe geheugen.
Mijn Pc begon echt raar te doen. Die werd heel traag en als ik aan of uit wil schakelen deed hij het niet
Ik heb wat diagnostieks uitgevoerd en bleek dat het probleem aan l2 cashe ligt - Abnormal memory activity.
Heeft iemand ooit zo een probleem gehad
Ik heb een pentium dula core 3.2 procc.
Ik heb probleem met mijn l2 cashe geheugen.
Mijn Pc begon echt raar te doen. Die werd heel traag en als ik aan of uit wil schakelen deed hij het niet
Ik heb wat diagnostieks uitgevoerd en bleek dat het probleem aan l2 cashe ligt - Abnormal memory activity.
Heeft iemand ooit zo een probleem gehad
Ik heb een pentium dula core 3.2 procc.

