Iphigeneia
Legacy Member
Beste,
Sinds kort hier updates gedaan ivm internet / pc's.
Nu draaien hier 2 pc's via netwerk op dommel internet cityline vdsl2. Netwerk bestaat uit modem dommel D-Link switch 100mb/s.
Wanneer wij beide bijvoorbeel: Wow + MW2 + youtube aan het gebruiken zijn heeft diegene die youtube gebruikt lag. De andere wel een verhoging van ms maar niet dat het te merken is. Verder is er ook een fps drop dat het niet normaal is, bijna gehalveerd. Ik heb een hd5770 en vriendin een hd5760 beide 1gb ddr5.
Is het de hdcontent die het de gpu moeilijk maakt?
Of kan het zo zijn dat de swicth van D-Link niet sterk genoeg is? Of is het hier gewoon een inet probleem (terwijl wij toch een speedtest van 13mb down hebben en 1 mb up). En zou een 1gb switch hier uitkomst bieden?
Beide systemen draaien win7 ultimate x64 en beide zijn toch redelijk nieuw.
Iemand een idee, alvast bedankt
Sinds kort hier updates gedaan ivm internet / pc's.
Nu draaien hier 2 pc's via netwerk op dommel internet cityline vdsl2. Netwerk bestaat uit modem dommel D-Link switch 100mb/s.
Wanneer wij beide bijvoorbeel: Wow + MW2 + youtube aan het gebruiken zijn heeft diegene die youtube gebruikt lag. De andere wel een verhoging van ms maar niet dat het te merken is. Verder is er ook een fps drop dat het niet normaal is, bijna gehalveerd. Ik heb een hd5770 en vriendin een hd5760 beide 1gb ddr5.
Is het de hdcontent die het de gpu moeilijk maakt?
Of kan het zo zijn dat de swicth van D-Link niet sterk genoeg is? Of is het hier gewoon een inet probleem (terwijl wij toch een speedtest van 13mb down hebben en 1 mb up). En zou een 1gb switch hier uitkomst bieden?
Beide systemen draaien win7 ultimate x64 en beide zijn toch redelijk nieuw.
Iemand een idee, alvast bedankt

