Archief - lagg met poker (25$ reward)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ryz1989

Legacy Member
tja ik wou gwn eens checken of je internet niet slecht is ofzo maar vergeet niet dat als je internet te intensief gebruikt dat de provider de kraan beetje sluiten :p

McGregor

Legacy Member
Temperatuur niet te hoog van uw pc? (Te veel stof?)
Recent een nieuw programma erbij (die op de achtergrond runt)

Sondey10mg

Legacy Member
Toch vreemd dat ge met 4gb ram harder laggt dan met 2gb. Zeker dat er niets mis is met uw ram?

Ryz1989

Legacy Member
msh iets mis gwn met de moederboard ? want zo te zien ligt het niet aan je cpu je gpu of je ram of je hardeschijf dus :P

MrKend54l

Legacy Member
Je trekt wss veel meer data binnen dan dat je powerline aankan.

Smashy

Legacy Member
misschien niet gekend maar de internet abonnementen die je nu hebt gaan sneller dan heel wat powerline adapters aankunnen

Exit

Legacy Member
en storing op het electrisch net kan ook problemen geven met snelheid.

maar dan zou het geen verschil mogen geven op de pc met 2 en 4GB, dat zou dan zelfde moeten zijn.

85mbps of 200mbps pwl's?

cool_boy_ke

Legacy Member
Een nieuwe PC is voor niks nodig. Gewoon formateren en Windows 7 er terug op zetten :)

nunji

Legacy Member
ja nu dak die 4GB der terug in heb gezet in andere slots is da wel minstens evensnel als men vorige 2GB set.

En moest da aan men internet connectie liggen, ik kan dat toch nooit checken? Kheb telenet 20mbit ofzo via powerline wel, maar download wel makkelijk aan 3mb/s, en poker verbruikt heeeeel weinig bandbreedte. Kheb ook nog 3G internet via usb tethering als ik wil. Maja das dan weer te traag om het verschil uit te kunne testen. Dat gebruik ik meestal als backup lijn.

cool_boy_ke

Legacy Member
Probeer eens uw PC rechtstreeks te verbinden aan de modem van Telenet?

Hungry®

Legacy Member
ik zou dat toch wel overwegen hoor, desnoods een 10 meter kabel trekken van de modem naar de switch en van de switch naar de pc, desnoods verzet je die een stuk dichter bij de switch. Dan sluit je verbindingsfactoren uit. Het verwisselen van de latten geheugen heeft een nogal instabiel karakter op de problemen die je ervaart, je moet het dus elders gaan zoeken.

alverman

Legacy Member
1. Sorry voor de late reactie, maar veel werk voor school (ja nu al, 8h wiskunde is veeel te veel).

2. Die reactie was van men ipod, dus heb niet teveel getypet.

3. Betalen voor advies en hulp is echt not done voor mij, als mensen andere mensen enkel willen helpen voor geld is het echt erg gesteld.

4. Voor je begint met je proc te oc'en, zou ik graag eens hebben dat je memtest uitvoert (linkje), op zowel je 2 gig als je 4 gig. Normaal mag je dat zo lang laten lopen als je wilt, het mag geen errors geven.

5. Oc tuturial voor je processor : linkje. Als je meer hulp nodig hebt bij het oc'en vraag het op dat subforum, want ik had al moeite met mijn eigen processor, laat staan een onbekende.

crossfader

Legacy Member
Je huidige setup zou geen enkele OC nodig moeten hebben om Pokerstars te draaien.

Waaraan ik kan denken is een herassemblage doen van je pc/ verwijderen van al het stof(Dit was meestal het eerste wat wij deden toen ik nog bij Alternate werkte).
je hd's scannen met HD tune op slechte sectoren, je Ram eventueel checken met memtest, eventueel nieuwe koelpaste tussen cpu en koeler doen.

Als dit alles positief is kan er in principe niets mis lopen.
hopelijk helpt dit.

GaMe®

Legacy Member
crossfader zei:
Je huidige setup zou geen enkele OC nodig moeten hebben om Pokerstars te draaien.

Denk er wel aan dat hij 40 tafels (vensters) tegelijk open heeft. Wat toch wel meer belastend is denk ik dan als je het programma "normaal" gebruikt.

TeddySo

Legacy Member
het kan misschien ook liggen aan de software die hij draait.

1 het programma zelf die een conflict geeft met een of ander dll/driver.
2 ander programma die de snelheid bepert (ik denk aan een virus scanner (realtime dan)
3 al eerder gezegt hier, laat die memtest eens draaien.
4 hd tune ook eens draaien en scannen op errors / bad sectors.

das zowat het enigste waar ik momenteel op denk.

kefkef

Legacy Member
Als je inderdaad grote databases hebt raad ik je aan om een SSD te kopen, of tenminste je HDD eens partitioneren.

(indien je dit hebt, schiet mij qf, want ik had geen zin om de rest van de reacties te lezen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan