furi
Legacy Member
Zoals topicje al zegt, zou ik graag klein lannetje houden (5man).
Nu was de vraag als we met fibernet40 allemaal op internet gaan kunnen en kunnen gamen.
Dan lees ik dat je er met 16 pc's opkan, dan met 4...
Als ik me niet vergis, heeft mijn telenetmodem/router 4 uitgangen? ben niet thuis dus kan niet bevestigen. Ook heeft deze draadloos.
Kan dus mij iemand vertellen als het mogelijk is of niet? Danku!
Nu was de vraag als we met fibernet40 allemaal op internet gaan kunnen en kunnen gamen.
Dan lees ik dat je er met 16 pc's opkan, dan met 4...
Als ik me niet vergis, heeft mijn telenetmodem/router 4 uitgangen? ben niet thuis dus kan niet bevestigen. Ook heeft deze draadloos.
Kan dus mij iemand vertellen als het mogelijk is of niet? Danku!


Lan op wifi ... niet aan te raden.