vandijckske
Legacy Member
hejj,
heb hier een lcd scherm staan waar een redelijk groot stuk aan de onderkant van het scherm niet meer werkt weet iemand hoe je dit kan oplossen? of hoe dit komt, ik heb hem juist uit elkaar gehaald om er een touchscreen van te maken maar heb hem eigenlijk niet echt getest vantevoren ....
kan het zijn dat er ergens een verbinding niet goed zit ofzo?
alvast bedankt
heb hier een lcd scherm staan waar een redelijk groot stuk aan de onderkant van het scherm niet meer werkt weet iemand hoe je dit kan oplossen? of hoe dit komt, ik heb hem juist uit elkaar gehaald om er een touchscreen van te maken maar heb hem eigenlijk niet echt getest vantevoren ....
kan het zijn dat er ergens een verbinding niet goed zit ofzo?
alvast bedankt
.