MaTi
Legacy Member
Hallo,
gisteren na het werk kwam ik terug thuis en merkte op dat mijn luidsprekers niet meer werkten.
Alle kabels gecontroleerd, uitgetrokken en herstoken maar het lampje wou niet branden op t control center.
Dan gevraagd aan mijn pa om een nieuwe zekering mee te nemen omdat ge niet kunt zien of die doorgebrand is.
Andere gestoken maar nog steeds niks.
Iemand dergelijke problemen gehad?
Groeten
Martijn
gisteren na het werk kwam ik terug thuis en merkte op dat mijn luidsprekers niet meer werkten.
Alle kabels gecontroleerd, uitgetrokken en herstoken maar het lampje wou niet branden op t control center.
Dan gevraagd aan mijn pa om een nieuwe zekering mee te nemen omdat ge niet kunt zien of die doorgebrand is.
Andere gestoken maar nog steeds niks.
Iemand dergelijke problemen gehad?
Groeten
Martijn