msi86
Legacy Member
hallo,
ik heb na een virus ne format gedaan en alles terug geinstalleerd, maar nu krijg ik vaak de melding "fout bij het schrijven/lezen naar geheugen (read) de toepassing wordt afgesloten."
ik heb dan maar een memtest gedaan en inderdaad op bepaalde adressen krijg ik fouten.
bestaat er een manier om fouten die in het geheugen zitten op te lossen of ben ik aangewezen op nieuw geheugen.
het geheugen is kingston ddr333 512mb
als ik dan nieuw geheugen moet aan schaffen dewelke zouden jullie me dan aanraden, ik draai vnl grafische pakketten
alvast bedankt bij voorbaat
greeeeeeetz
ik heb na een virus ne format gedaan en alles terug geinstalleerd, maar nu krijg ik vaak de melding "fout bij het schrijven/lezen naar geheugen (read) de toepassing wordt afgesloten."
ik heb dan maar een memtest gedaan en inderdaad op bepaalde adressen krijg ik fouten.
bestaat er een manier om fouten die in het geheugen zitten op te lossen of ben ik aangewezen op nieuw geheugen.
het geheugen is kingston ddr333 512mb
als ik dan nieuw geheugen moet aan schaffen dewelke zouden jullie me dan aanraden, ik draai vnl grafische pakketten
alvast bedankt bij voorbaat
greeeeeeetz