Shellshock
Legacy Member
Ik heb een probleempje met mijn microfoon.
Als ik op TeamSpeak zit, dan hoor ik wel geluiden, maar kan zelf niet spreken.
Ik heb de microfoontest gedaan van winxp, daarin werkte mijn microfoon wel, maar hoorde ik mijn vertraagde stem niet.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen???
Als ik op TeamSpeak zit, dan hoor ik wel geluiden, maar kan zelf niet spreken.
Ik heb de microfoontest gedaan van winxp, daarin werkte mijn microfoon wel, maar hoorde ik mijn vertraagde stem niet.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen???