oNt-
Legacy Member
Beste,
Sinds kort heb ik problemen met mijn modem/internet. Het is een Motorola modem die Telenet instaleert. Regelmatig valt mijn internet gewoonweg uit. Het online lichtje gaat dan uit en die van send ook. De rest brand dan nog. Als ik de stroomstekker uit de modem trek en hem een paar seconden later er terug insteek dan werkt mijn internet meestal terug.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Alvast bedankt.
Sinds kort heb ik problemen met mijn modem/internet. Het is een Motorola modem die Telenet instaleert. Regelmatig valt mijn internet gewoonweg uit. Het online lichtje gaat dan uit en die van send ook. De rest brand dan nog. Als ik de stroomstekker uit de modem trek en hem een paar seconden later er terug insteek dan werkt mijn internet meestal terug.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Alvast bedankt.