Gunstn
Legacy Member
Hallo,
Ik was vandaag bezig op mijn pc, en opeens zag ik dat 1 van men monitors opeens veel donkerder was, helderheid staat op 100, en nog altijd krijg ik gewoon een donker beeld.
je kunt nog zien wat er op je scherm staat, maar als ik het vergelijk met mijn 2de (identiek) scherm is het veel donkerder.
heb alletwee mijn identieke display's eens een factory reset gegeven, en probleem blijft zelfde, de ene is veeeeeel donkerder dan de andere ...
Zou de backlight defect zijn ?
Mvg.
Gunstn
Ik was vandaag bezig op mijn pc, en opeens zag ik dat 1 van men monitors opeens veel donkerder was, helderheid staat op 100, en nog altijd krijg ik gewoon een donker beeld.
je kunt nog zien wat er op je scherm staat, maar als ik het vergelijk met mijn 2de (identiek) scherm is het veel donkerder.
heb alletwee mijn identieke display's eens een factory reset gegeven, en probleem blijft zelfde, de ene is veeeeeel donkerder dan de andere ...
Zou de backlight defect zijn ?
Mvg.
Gunstn
