dawnzolino
Legacy Member
ik ben vandaag men PC gaan bestellen ... (zie sig)
ik had mogelijkheden voor men 6800GT in pci-express
ze toonden me zo een sparkle 6800GT met een ALU copper heatsink en dual fan (excellent for overclocking) stond op de doos. niet de normale heatsink maar een rev.2 van dat merk. was een heatsink zoals eentje van gainward
die kwam volgende week ergens binnen maar ik wou eerst MSI.
die midden Januari of langer nog pas binnenkwam.
zou ik voor die special edition van de Sparkle gaan(die iets meer kost dan de normale sparkle, 10€ ofzo) of zou ik voor de MSI gaan? (waar ik nog een 2 a 3 weke moet op wachten en met een normale "sucky" heatsink)
verklaar in jullie responds welke en waarom.
thx

ik had mogelijkheden voor men 6800GT in pci-express
ze toonden me zo een sparkle 6800GT met een ALU copper heatsink en dual fan (excellent for overclocking) stond op de doos. niet de normale heatsink maar een rev.2 van dat merk. was een heatsink zoals eentje van gainward
die kwam volgende week ergens binnen maar ik wou eerst MSI.
die midden Januari of langer nog pas binnenkwam.
zou ik voor die special edition van de Sparkle gaan(die iets meer kost dan de normale sparkle, 10€ ofzo) of zou ik voor de MSI gaan? (waar ik nog een 2 a 3 weke moet op wachten en met een normale "sucky" heatsink)
verklaar in jullie responds welke en waarom.
thx

omfg 