Redraptorx
Legacy Member
Heeft iemand soms tips om de aanwijzerinstellingen goed te zetten. Ik heb een logitech m500 maar ik krijg de instellingen niet echt goed voor mijn hand.
Ik gebruik dat setpoint programma van logitech. Het is eigelijk vooral die aanwijzerversnelling waar ik niet wijs uit raak.
Ik gebruik dat setpoint programma van logitech. Het is eigelijk vooral die aanwijzerversnelling waar ik niet wijs uit raak.