azziplekkus
Legacy Member
Hellow allemaal,
Ik heb zonet een nieuw systeempje samengesteld, en alles werkt uiteindelijk. Behalve dan het geluid.
Hij blijkt geen geluidskaart te detecteren. Het is een onboard geluidskaart, en hij is zeker en vast in de BIOS geactiveerd (heb al 10 keer gechecked voor de zekerheid ofzo)
Maar niets helpt. Ik krijg er maar geen geluid uit. Niet in Vista, niet in XP.
Heb al uren zitten googlen, maar niets dat het probleem echt kan oplossen.
Iemand die raad heeft?
Mvg, Azziplekkus
Ik heb zonet een nieuw systeempje samengesteld, en alles werkt uiteindelijk. Behalve dan het geluid.
Hij blijkt geen geluidskaart te detecteren. Het is een onboard geluidskaart, en hij is zeker en vast in de BIOS geactiveerd (heb al 10 keer gechecked voor de zekerheid ofzo)
Maar niets helpt. Ik krijg er maar geen geluid uit. Niet in Vista, niet in XP.
Heb al uren zitten googlen, maar niets dat het probleem echt kan oplossen.
Iemand die raad heeft?
Mvg, Azziplekkus
