ImpulseEEE
Legacy Member
Hoi iedereen,
mijn huidige HD4870 kreeg het bij sommige games de laatste tijd behoorlijk moeilijk. nu vandaag heb ik ze eens overclocked om te zien of het allemaal beter werd.
er stond een deftige after market cooler op, maar al na enkele minuten kreeg ik allemaal groene pixels op het scherm. toen viel er nx meer bij aantevangen en zelfs bij een reboot kreeg hij de groene pixeltjes al in het opstartscherm/inlogscherm en bureaublad. hij blijft ook constant de melding geven dat het beeldschermstuurprogramma niet meer werkt en hersteld is, maar echt om de 20 seconden fzo zegt hij het opnieuw en scherm gaat ook steeds uit , pc zelf blijft ook constant hangen, tot hij uiteindelijk BSOD krijgt.
heb ik mijn kaartje zelf kapot gedaan of kan ik hier nog iets aan doen ?
vooral die groene pixels waren niet gezond denk ik .
mijn huidige HD4870 kreeg het bij sommige games de laatste tijd behoorlijk moeilijk. nu vandaag heb ik ze eens overclocked om te zien of het allemaal beter werd.
er stond een deftige after market cooler op, maar al na enkele minuten kreeg ik allemaal groene pixels op het scherm. toen viel er nx meer bij aantevangen en zelfs bij een reboot kreeg hij de groene pixeltjes al in het opstartscherm/inlogscherm en bureaublad. hij blijft ook constant de melding geven dat het beeldschermstuurprogramma niet meer werkt en hersteld is, maar echt om de 20 seconden fzo zegt hij het opnieuw en scherm gaat ook steeds uit , pc zelf blijft ook constant hangen, tot hij uiteindelijk BSOD krijgt.
heb ik mijn kaartje zelf kapot gedaan of kan ik hier nog iets aan doen ?
vooral die groene pixels waren niet gezond denk ik .
