artaphrax
Legacy Member
Iedere keer wanneer ik mijn PC opstart doet hij een opstartherstel, alsof de pc niet goed is afgesloten, wat wel altijd het geval is.
Dit duurt enkele minuten ( 5 - 10) en dan start hij normaal op, bij desktop vraagt hij wel nog om naar oplossingen te zoeken, maar dit sluit gewoon af zonder met een oplossing te komen.
Het opstartherstel op zich faalt altijd, hij geeft een boodschap dat het mislukt is maar toch start de computer toch op.
Vrij irritant..
Mvg
Dit duurt enkele minuten ( 5 - 10) en dan start hij normaal op, bij desktop vraagt hij wel nog om naar oplossingen te zoeken, maar dit sluit gewoon af zonder met een oplossing te komen.
Het opstartherstel op zich faalt altijd, hij geeft een boodschap dat het mislukt is maar toch start de computer toch op.
Vrij irritant..
Mvg

