Archief - P67 moederborden wanneer terug ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brentgh45

Legacy Member
nog altijd geen idee wanneer de P67 moederborden terug op stock zijn?
Weet iemand al iets meer, ik wil namelijk mijn samengestelde pc bestellen!!

tcdmail

Legacy Member
De eerste gereviseerde moederborden zijn sedert eind vorige week gespot in de Benelux maar zijn nu op de meeste plaatsen al reeds uitverkocht (waren Intel/ASUS/MSI mobo's)

Normalerwijze zouden ze stilaan (soms in beperkte hoeveelheden) beschikbaar moeten komen.

tcdmail

Legacy Member
Die prijs zal normaal op korte termijn wel terug dalen, maar als er schaarste is van iets durft men al eens iets meer vragen

tcdmail

Legacy Member
B3 revisie bevat een gecorrigeerde Intel P67 chipset. Intel had een fout gemaakt die op termijn zou kunnen zorgen voor een verminderde performantie van toestellen die op de SATA-300 aansluitingen aangesloten zijn.

chromium

Legacy Member
Ze zijn volop te koop (en in stock) bij diverse Britse webwinkels. Deze morgen stuurde ik een mail naar Alternate om te vragen wanneer zij B3 borden te koop zouden aanbieden en kreeg dit als reply :

Deze nieuwe B3 gereviseerde moederborden worden geleverd tussen midden april en eind april.

Beetje raar dat ze beweren dat het nog 5 - 7 weken kan duren.

kibo

Legacy Member
Ik wacht op ook op het verwisselen van mijn Asus P8p67 EVO naar een B3.
Heb juist contact gehad met mijn shop(itware),en zouden normaal volgende week geleverd worden....ben benieuwd.

Zouden wij moeten formatteren bij het verwisselen naar een B3?

brentgh45

Legacy Member
Ik heb een mailtje gestuurd naar power4pc met de vraag wanneer de P67 reeks met B3 stepping terug waren op stock en dit kreeg ik als antwoord:

Beste,

Voor nieuwe reeks P67 met B3 stepping kunnen wij momenteel geen
vermoedelijke leveringsdatum geven. Merken zoals asus, gigabyte, msi
leveren reeds in beperkte maten.

Mvg,

Power4Pc-Team

Benitek

Legacy Member
Momenteel staat bij twee grote leveranciers de leveringsdatum op 14 maart dat is niet zeker daar er eerst 7 maart stond en toe alles een week opgeschoven is.
Ik denk dus gewoon afwachten maar.Bij een derde staat de s1155 zelfs nog niet vermeld.

McGregor

Legacy Member
Hopelijk voor de paasvakantie een nieuw moederbord. Nu heb ik nog geduld want ik zit toch op mijn kot met mijn laptop

B - MAXX

Legacy Member
CoolerMaster zei:
Hopelijk voor de paasvakantie een nieuw moederbord. Nu heb ik nog geduld want ik zit toch op mijn kot met mijn laptop

heb mijn systeem [zie sig] al besteld en betaald ergens rond 18 januari :p
ik hoop dat asrock een beetje doordoet en dat er wat schot in de zaak komt..
(eigenlijk nog niet veel gehoord van Asrock en hun B3-stepping)

McGregor

Legacy Member
B - MAXX zei:
heb mijn systeem [zie sig] al besteld en betaald ergens rond 18 januari :p
ik hoop dat asrock een beetje doordoet en dat er wat schot in de zaak komt..
(eigenlijk nog niet veel gehoord van Asrock en hun B3-stepping)

Nog steeds niet ontvangen? :p
Waarom kies je niet voor een ander moederbord. Soms zijn er een paar beschikbare B3's

Gamb|t

Legacy Member
Bij Zercom zijn er in stock.

Asus P8P67 LE B3: € 121,00

8 direct leverbaar vanaf locatie Eindhoven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan