Massie
Legacy Member
ik zit diep in de problemen. Ik wou de harde schijf van een xp machine splitsten met partition magic. Als ik de wijzigingen toepasten en de computer herstarten begon het proces. Ik vond dat dat heel lang duurde en op 7% (na 45 min) sloot ik de computer af. Dit was een grote vergissing. Als ik de computer herstarten waren er 2 bestanden die niet mee gevonden konnen worden. Ik sloot de schijf op mijn windows 7 aan, die kon niet gevonden worden. Ik wou dan terug windows 7 installeren op de schijf, als ik de schijf wou kiezen kon ik dat niet, de schijf kon niet worden herkend. Is er een mogelijkheid om de schijf te herstellen. Want er is wel een backup genomen gisteren maar er zijn nog mails en bestanden aangemaakt waar ik niet aan kan.
Ik heb echt hulp nodig.
Ik heb echt hulp nodig.