Yannick1993
Legacy Member
Dag mensen
Het probleem:
mijn pc viel uit en zei daarvoor nog dat hij de 2e schijf neit werkte ofzoiets...
Nu start ik terug op staat er windows restore restore ik alles, blijken er fouten in mijn harde schijf, die ik zelf niet kan maken.
Is de harde schijf dan kapot ofwat? Want mijn documenten enzo heb ik niet maar games, ventrillo,... dat wel allemaal :O?
Heb bij start ook geen rogramma's meer staan dus?
dit komt er te staan; damaged harde drive clusters
wat ik denk is dat ie wss kapot is maar kvind het zo gek dat ik wel nog die programma's heb, tis net alsof alleen dit gehele account met alle bestanden gewist is fzo?
ben alvast ook maar een virusscan aant doen
alvast merci
Het probleem:
mijn pc viel uit en zei daarvoor nog dat hij de 2e schijf neit werkte ofzoiets...
Nu start ik terug op staat er windows restore restore ik alles, blijken er fouten in mijn harde schijf, die ik zelf niet kan maken.
Is de harde schijf dan kapot ofwat? Want mijn documenten enzo heb ik niet maar games, ventrillo,... dat wel allemaal :O?
Heb bij start ook geen rogramma's meer staan dus?
dit komt er te staan; damaged harde drive clusters
wat ik denk is dat ie wss kapot is maar kvind het zo gek dat ik wel nog die programma's heb, tis net alsof alleen dit gehele account met alle bestanden gewist is fzo?
ben alvast ook maar een virusscan aant doen
alvast merci