Archief - PC kapot?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssasinGhost

Legacy Member
Mijn moeder haar computer is dus deze morgen stuk(?) gegaan.
Ze zei dat er inees letters op haar scherm kwamen abdcrysdlnz zo aan een stuk door endan viel de pc ineens uit.

Dan start hij blijkbaar in recovery mode op en vraagt om besturingssyteem te kiezen. Windows 7 staat er dan maar het toetsenbord werkt niet meer. Nu heb ik zelf al geprobeerd te pc te formateren. Dan krijg ik hetzelfde scherm waarna na een minuutje ongeveer de setup begint te laden. Maar dan blijft hij bij het instalatiescherm hangen. Alleen de achtergrond zie je, de setup verschijnt niet.

Kan iemand helpen?

magere-hein

Legacy Member
Hoe lang heb je ongeveer gewacht?
Kan mss harde schijf zijn die stuk is. Hebde al eens geprobeerd met een andere schijf?

AssasinGhost

Legacy Member
magere-hein zei:
Hoe lang heb je ongeveer gewacht?
Kan mss harde schijf zijn die stuk is. Hebde al eens geprobeerd met een andere schijf?
Nee nog niet, heb niet meteen een 2de hard schijf tot men beschikking..

magere-hein

Legacy Member
Anders al eens geprobeerd met een ander toetsenbord? Als ge zegt da het ni werkt.

soulreaper

Legacy Member
magere-hein zei:
Anders al eens geprobeerd met een ander toetsenbord? Als ge zegt da het ni werkt.

Probleem bij mij bijvoorbeeld is dat ik niet kan kiezen om in bios te gaan,of mijn pijltjestoetsen te gebruiken om bijv.veilige modus te kiezen.Heb een Logitech G15 en die toetsen kunnen pas gebruikt worden vanaf dat het windowsscherm verschijnt,en dat vind ik redelijk kut.Waarschijnlijk is dat iets wat zo niet hoort te zijn maar ik heb geen oplossing ervoor gevonden tot nu toe...

AssasinGhost

Legacy Member
soulreaper zei:
Probleem bij mij bijvoorbeeld is dat ik niet kan kiezen om in bios te gaan,of mijn pijltjestoetsen te gebruiken om bijv.veilige modus te kiezen.Heb een Logitech G15 en die toetsen kunnen pas gebruikt worden vanaf dat het windowsscherm verschijnt,en dat vind ik redelijk kut.Waarschijnlijk is dat iets wat zo niet hoort te zijn maar ik heb geen oplossing ervoor gevonden tot nu toe...
Kan ik ook niet.. Zelfs niet als het toetsenbord al werkte.

AssasinGhost

Legacy Member
Lol het was dus wel degelijk het toetsenbord dat kapot was. Goed dat ik er op dit moment achter kom. Op een zondag en met paasmaandag die eraan komt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan