AssasinGhost
Legacy Member
Mijn moeder haar computer is dus deze morgen stuk(?) gegaan.
Ze zei dat er inees letters op haar scherm kwamen abdcrysdlnz zo aan een stuk door endan viel de pc ineens uit.
Dan start hij blijkbaar in recovery mode op en vraagt om besturingssyteem te kiezen. Windows 7 staat er dan maar het toetsenbord werkt niet meer. Nu heb ik zelf al geprobeerd te pc te formateren. Dan krijg ik hetzelfde scherm waarna na een minuutje ongeveer de setup begint te laden. Maar dan blijft hij bij het instalatiescherm hangen. Alleen de achtergrond zie je, de setup verschijnt niet.
Kan iemand helpen?
Ze zei dat er inees letters op haar scherm kwamen abdcrysdlnz zo aan een stuk door endan viel de pc ineens uit.
Dan start hij blijkbaar in recovery mode op en vraagt om besturingssyteem te kiezen. Windows 7 staat er dan maar het toetsenbord werkt niet meer. Nu heb ik zelf al geprobeerd te pc te formateren. Dan krijg ik hetzelfde scherm waarna na een minuutje ongeveer de setup begint te laden. Maar dan blijft hij bij het instalatiescherm hangen. Alleen de achtergrond zie je, de setup verschijnt niet.
Kan iemand helpen?