GvR
Legacy Member
Hallo,
Als ik mijn pc opstart dan draait hij +/- 3sec (alle coolers draaien) en dan valt hij uit en start hij opnieuw op. De voeding maakte al een tijd een piepend geluid dus heb ik een nieuwe voeding gestoken maar het probleem blijft..
Ik heb ook is alle HDD's en de 3d-kaart losgekoppeld maar ook dat helpt niet. (ook een ramlatje eruitgehaald)
De cpu is niet oververhit want toen de problemen begonnen en hij soms nog wou booten draaide hij steeds rond de 35-40°C.
Dus mobo kapot wsl ?
Als ik mijn pc opstart dan draait hij +/- 3sec (alle coolers draaien) en dan valt hij uit en start hij opnieuw op. De voeding maakte al een tijd een piepend geluid dus heb ik een nieuwe voeding gestoken maar het probleem blijft..
Ik heb ook is alle HDD's en de 3d-kaart losgekoppeld maar ook dat helpt niet. (ook een ramlatje eruitgehaald)
De cpu is niet oververhit want toen de problemen begonnen en hij soms nog wou booten draaide hij steeds rond de 35-40°C.
Dus mobo kapot wsl ?