bart.09
Legacy Member
Hallo, is er iemand die hier enige ervaring mee heeft.
Mijn collega op het werk kan niet meet in zijn pc, hij wou zijn andere gebruikers accaunts verwijderen tot hij maar zijn account over heeft.
Telkens als hij nu zijn pc opstart vraagt xp zijn gebruikersnaam en wachtwoord, maar hij heeft geen wachtwoord ingesteld.Wat zou hij kunnen doen zodat hij terug in zijn pc kan.
Alvast bedankt
Mijn collega op het werk kan niet meet in zijn pc, hij wou zijn andere gebruikers accaunts verwijderen tot hij maar zijn account over heeft.
Telkens als hij nu zijn pc opstart vraagt xp zijn gebruikersnaam en wachtwoord, maar hij heeft geen wachtwoord ingesteld.Wat zou hij kunnen doen zodat hij terug in zijn pc kan.
Alvast bedankt



