Kwintus5
Legacy Member
Hey allen,
Soms heb ik dat ik in een game zit en ineens slaagt mijn scherm op zwart. Krijg dan bericht van 'no signal' maar mijn ventilators, muziek, etc... blijven wel doordraaien. Is echt puur mijn grafische kaart die 'uitvalt'...
Is dit door de warmte? Want is wel lastig, kmoet hiervoor resetten.
Dank.
Soms heb ik dat ik in een game zit en ineens slaagt mijn scherm op zwart. Krijg dan bericht van 'no signal' maar mijn ventilators, muziek, etc... blijven wel doordraaien. Is echt puur mijn grafische kaart die 'uitvalt'...
Is dit door de warmte? Want is wel lastig, kmoet hiervoor resetten.
Dank.
(heb geen luchtdruk-flesje meer)