mattyh88
Legacy Member
Ik heb de Netgear XE102 powerlines. Ik denk dat deze gestopt zijn met werken.
Hoe kan ik testen dat ze zeker defect zijn? Ik heb de handleiding gelezen. Daar staat in, dat als de 'homeplug' led niet brand en er wel degelijk 2 powerlines in een stopcontact zitten, dat er dan iets verkeerd is. De 'power' led brand wel bij beide powerlines. Bij één powerline staat de 'homeplug' led wel voor een klein tijdje te knipperen. (Dat wil zeggen dat deze even wat data verstuurd of ontvangt over het PowerLine netwerk)
Ze zitten allebei ook rechtstreeks in het stopcontact, niet in een verdeeldoos. Al zaten beiden (wanneer ze 4,5 jaar werkten) wel gewoon in een verdeeldoos.
Hoe kan ik testen dat ze zeker defect zijn? Ik heb de handleiding gelezen. Daar staat in, dat als de 'homeplug' led niet brand en er wel degelijk 2 powerlines in een stopcontact zitten, dat er dan iets verkeerd is. De 'power' led brand wel bij beide powerlines. Bij één powerline staat de 'homeplug' led wel voor een klein tijdje te knipperen. (Dat wil zeggen dat deze even wat data verstuurd of ontvangt over het PowerLine netwerk)
Ze zitten allebei ook rechtstreeks in het stopcontact, niet in een verdeeldoos. Al zaten beiden (wanneer ze 4,5 jaar werkten) wel gewoon in een verdeeldoos.