GeForceFX
Legacy Member
zijn er hier nog mensen met deze dvd-rom?
bij mij laat deze dvd-rom mijn nieuwe pc vastlopen
soms al na enkele minuten, zonder ook maar iets te doen.
ik weet zeker dat het de dvd is, want pc liep weer vast (deze keer tijdens 3d mark03) ik trok de voeding van de dvd-rom uit, en vanaf deze er uit was, ging de 3Dmark verder
en sindsdien (nu 2 dagen) geen vastlopers meer.
is dit een gekent probleem?
ik vind geen firmware update, dus kan er nie veel aan doen
kwil enkel weten of het aan mijn dvd-rom ligt of een gekent prob is.
(voor pc-config, zie sig PC2, en alle drivers zijn de laatste)
bij mij laat deze dvd-rom mijn nieuwe pc vastlopen
soms al na enkele minuten, zonder ook maar iets te doen.
ik weet zeker dat het de dvd is, want pc liep weer vast (deze keer tijdens 3d mark03) ik trok de voeding van de dvd-rom uit, en vanaf deze er uit was, ging de 3Dmark verder
en sindsdien (nu 2 dagen) geen vastlopers meer.
is dit een gekent probleem?
ik vind geen firmware update, dus kan er nie veel aan doen
kwil enkel weten of het aan mijn dvd-rom ligt of een gekent prob is.
(voor pc-config, zie sig PC2, en alle drivers zijn de laatste)