Archief - Probleem met ATI grafische kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coppez

Legacy Member
Yuw,

kheb een prboleem met men ATI kaart.
het is een Sapphire Radeon 9200 Atlantis

na een tijdje te Gamen loopt men pc vast of stopt hij even me spelen. daarna kan ik som verder doen maar dan begint het spel te haperen.

Kheb 100 fps, 0 choke of loss

kheb da denk ook mee ander spellekes.

er komt dan oftewel een foutmelding op van men beeldscherminstelling (iets met VPU Recover) dit uitschakelen ofzo helpt niet.
en soms komt er ook een fout op en daar staat iets in van "ati2dvag"

kheb reeds een andere driver gedownload van de Radeon family. helpt ook nie

en als ik bij men beeldscherminstellingen Open GL wil nemen blijft da nie staan. Ik dacht da ge da mss ook moest inschakelen.

Weten jullie mss wa ik hier een kan doen want das wel irr ze zot :angry:

Greetz Coppez (en tevens een gefrusteerde Gamer Tom) :D

Coppez

Legacy Member
kheb het probleem dus nog altijd.

ik heb die omegadrivers 22.57 niet gevonden.

kheb wel deze geveonden en geinstalleerd maar doet niet veel... of moet ik nog iets instellen?

Radeon Omega Drivers 2.5.90 (Catalyst 4.10 Beta)

en wat bedoel je met roll back drivers?

Os1

Legacy Member
wa zijn de beste drivers voor CS ? ook voor CS Source ...
kheb den 4.10 beta ..

tha_rippa1be

Legacy Member
Coppez zei:
kheb het probleem dus nog altijd.

ik heb die omegadrivers 22.57 niet gevonden.

kheb wel deze geveonden en geinstalleerd maar doet niet veel... of moet ik nog iets instellen?

Radeon Omega Drivers 2.5.90 (Catalyst 4.10 Beta)

en wat bedoel je met roll back drivers?
drivers downgraden, maw een vorige versie pakken.
ik dacht da er met 4.9 ook nog problemen waren en de meeste zeggen da ge de 4.8 dus moet pakken, maar 4.9 loopt hier goed.

Davion

Legacy Member
Pakt Cat Uninstaller ,run da, Reboot en install de Cat4.8, reboot, stel alles in en zet VPU Recover uit, nu zou em perfect moette werken

Coppez

Legacy Member
Davion zei:
Pakt Cat Uninstaller ,run da, Reboot en install de Cat4.8, reboot, stel alles in en zet VPU Recover uit, nu zou em perfect moette werken

kheb die "cat uninstaller" dan gebruikt. Ik heb van www.ati.com die catalyst 4.8 geinstalleerd maar ik kan bij beeldscherminstellingen daar nergens men VPU Recover uitschakelen! (zie screen)

Moet ik dan een of andere Omega Driber downloaden ofzo want toen kon ik da wel uitschakelen. maar tot nu toe heeft die Omega Driver ook niet gewerkt. Radeon Omega Drivers 2.5.90 (Catalyst 4.10 Beta) die verdie heb ik al eens gedownd...

Screen:
http://users.telenet.be/coppez/screen_beeldscherm.jpg

pf kwor daar zot van... :angry:


EDIT: Nu heb ik er een gevonden waar ik wel de VPU Recover kon uitschakelen...

kheb dat gedaan en khad nog altijd het zelfee probleem nu kan ik zelf al helemaal niemeer spelen... :angry: :angry:

Davion

Legacy Member
- Gehad waarschijn de Cat's zonder COntrol Panel gepakt, ge moet die MET control panel maar zonder da ding met NET pakken..

Davion

Legacy Member
da is Control Center van ati da crasht om de 5 botten en daar hebde .NET FrameWork voor nodig.. ma da zeker niet pakken, gewoon het reguliere control panel..

en ja dat bedoelde ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan