Coppez
Legacy Member
Yuw,
kheb een prboleem met men ATI kaart.
het is een Sapphire Radeon 9200 Atlantis
na een tijdje te Gamen loopt men pc vast of stopt hij even me spelen. daarna kan ik som verder doen maar dan begint het spel te haperen.
Kheb 100 fps, 0 choke of loss
kheb da denk ook mee ander spellekes.
er komt dan oftewel een foutmelding op van men beeldscherminstelling (iets met VPU Recover) dit uitschakelen ofzo helpt niet.
en soms komt er ook een fout op en daar staat iets in van "ati2dvag"
kheb reeds een andere driver gedownload van de Radeon family. helpt ook nie
en als ik bij men beeldscherminstellingen Open GL wil nemen blijft da nie staan. Ik dacht da ge da mss ook moest inschakelen.
Weten jullie mss wa ik hier een kan doen want das wel irr ze zot
Greetz Coppez (en tevens een gefrusteerde Gamer Tom)
kheb een prboleem met men ATI kaart.
het is een Sapphire Radeon 9200 Atlantis
na een tijdje te Gamen loopt men pc vast of stopt hij even me spelen. daarna kan ik som verder doen maar dan begint het spel te haperen.
Kheb 100 fps, 0 choke of loss
kheb da denk ook mee ander spellekes.
er komt dan oftewel een foutmelding op van men beeldscherminstelling (iets met VPU Recover) dit uitschakelen ofzo helpt niet.
en soms komt er ook een fout op en daar staat iets in van "ati2dvag"
kheb reeds een andere driver gedownload van de Radeon family. helpt ook nie
en als ik bij men beeldscherminstellingen Open GL wil nemen blijft da nie staan. Ik dacht da ge da mss ook moest inschakelen.
Weten jullie mss wa ik hier een kan doen want das wel irr ze zot
Greetz Coppez (en tevens een gefrusteerde Gamer Tom)

