Archief - Probleem met draadloos internet sinds Fibernet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

copycat

Legacy Member
De pc heeft de SSID van je vorige wireless opgeslagen met een bepaald password en encryptie.
Waarschijnlijk is bij de installatie het password of de encryptie gewijzigd.

Wat je moet doen om dit op te lossen:
Ga op je wireless router en verander de SSID.


Edit: Mooie naam van je .jpg =D

cooLopke

Legacy Member
Je hoeft niet specifiek de SSID te gaan veranderen. Je moet naar Start ==> Configuratiescherm ==> netwerk en internet ==> netwerkcentrum ==> beheer draadloze netwerken ==> verwijder het oude netwerk.

Als je dit hebt gedaan verbind je opnieuw en dan sla je dat wachtwoord en SSID weer op.

De reden waarom je die melding krijgt is wat copycat zegt, maar je hoeft dus niet specifiek het SSID een andere naam te gaan geven. Je moet alleen dat opgeslagen netwerk eruit gooien ;)

Grtz

copycat

Legacy Member
cooLopke zei:
Je hoeft niet specifiek de SSID te gaan veranderen. Je moet naar Start ==> Configuratiescherm ==> netwerk en internet ==> netwerkcentrum ==> beheer draadloze netwerken ==> verwijder het oude netwerk.

Als je dit hebt gedaan verbind je opnieuw en dan sla je dat wachtwoord en SSID weer op.

De reden waarom je die melding krijgt is wat copycat zegt, maar je hoeft dus niet specifiek het SSID een andere naam te gaan geven. Je moet alleen dat opgeslagen netwerk eruit gooien ;)

Grtz

Gaat inderdaad even goed =)
Ik zeg meestal router SSID veranderen, is minder uitleg en dan moet je niet zitten vragen op welke OS etc =D

cooLopke

Legacy Member
copycat zei:
Gaat inderdaad even goed =)
Ik zeg meestal router SSID veranderen, is minder uitleg en dan moet je niet zitten vragen op welke OS etc =D

Haha, ja dat is wel waar =)

copycat

Legacy Member
cooLopke zei:
Haha, ja dat is wel waar =)

:offtopic:
Laatste dagen is er wel serieus veel volk met dat probleem.
Ze zouden het er beter bij de installatie bij zeggen.

Triggerrage

Legacy Member
Hey, thx voor de reacties. Was er even een paar dagen niet bij ! Het is gelukt. Bedankt voor de hulp !!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan