Sonina
Legacy Member
Ik heb een BenQ monitor staan met wat kuren thuis. Hopelijk kan iemand vertellen wat er aan de hand is.
Ik had die monitor van iemand gekregen om eens te bekijken want hij zou altijd ' uitvallen '. Zaterdag heb ik deze aangesloten aan mijn pc en alles leek in orde. Ik heb meer dan 2 uur lang die monitor gebruikt zonder problemen.
Dus zondag probeer ik opnieuw om er toch zeker van te zijn dat het niet aan die computer lag. En ik sluit alles aan, ik start de pc op, zet monitor aan en ik heb ongeveer 5 seconden beeld.
Daarna gaat het beeld gewoon zwart. De knoppen van de menu of calibratie werken niet meer, en de pc ' herkent ' de monitor nog wel.
Als ik het scherm uit zet en daarna weer inschakel zelfde fenomeen. Terug enkele seconden beeld en dan volledig zwart.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Kabels zijn nagekeken en aan de pc kan het ook niet liggen. Spanning blijft op het scherm ook als het beeld uitvalt want het lampje hiervan blijft branden.
Ik had die monitor van iemand gekregen om eens te bekijken want hij zou altijd ' uitvallen '. Zaterdag heb ik deze aangesloten aan mijn pc en alles leek in orde. Ik heb meer dan 2 uur lang die monitor gebruikt zonder problemen.
Dus zondag probeer ik opnieuw om er toch zeker van te zijn dat het niet aan die computer lag. En ik sluit alles aan, ik start de pc op, zet monitor aan en ik heb ongeveer 5 seconden beeld.
Daarna gaat het beeld gewoon zwart. De knoppen van de menu of calibratie werken niet meer, en de pc ' herkent ' de monitor nog wel.
Als ik het scherm uit zet en daarna weer inschakel zelfde fenomeen. Terug enkele seconden beeld en dan volledig zwart.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Kabels zijn nagekeken en aan de pc kan het ook niet liggen. Spanning blijft op het scherm ook als het beeld uitvalt want het lampje hiervan blijft branden.