soulreaper
Legacy Member
Sinds een dag of 3 doet mijn pc scherm vervelend.Als ik 's morgens mijn pc aanzet,start mijn pc op,maar mijn scherm niet.Powerlampje flikkert aan en uit zonder een vaste routine(als in
an flikkert het snel,dan weer langzaam).Ook is het dan onmogelijk om powerknop te gebruiken om scherm af te sluiten.Pas als ik pc via resetknop heropstart,dan pas start scherm op,om dan een hele dag zonder probleem te werken.
Iemand die weet waar dat aan kan liggen?
an flikkert het snel,dan weer langzaam).Ook is het dan onmogelijk om powerknop te gebruiken om scherm af te sluiten.Pas als ik pc via resetknop heropstart,dan pas start scherm op,om dan een hele dag zonder probleem te werken.Iemand die weet waar dat aan kan liggen?