Ibiza2000
Legacy Member
Heb sinds enkele dagen een raar probleem met mijn Harde Schijf.
Op mijn Seagate schijf (Master) staat Windows en derg.
Nu met regelmaat van de klok gebeurd het dat mijn Seagate schijf gewoon uitvalt, alsof hij geen stroom meer krijgt (je hoort hem stilvallen).
Als ik dan opnieuw opstart, vindt hij geen master drive meer. Soms helpte het als ik de molex van die schijf even uit en opnieuw instak. Maar andere keren helpte dit niet.
Toen ik de Seagate op mijn andere pc aansloot als single disk, werkte hij ook niet. Het probleem kan dus niet bij de voeding of molex connectoren van mijn pc liggen.
Is die schijf om zeep of valt daar nog iets aan te doen? Volgens mij is er intern iets mis met de voeding, maar ben er niet zeker van.
Op mijn Seagate schijf (Master) staat Windows en derg.
Nu met regelmaat van de klok gebeurd het dat mijn Seagate schijf gewoon uitvalt, alsof hij geen stroom meer krijgt (je hoort hem stilvallen).
Als ik dan opnieuw opstart, vindt hij geen master drive meer. Soms helpte het als ik de molex van die schijf even uit en opnieuw instak. Maar andere keren helpte dit niet.
Toen ik de Seagate op mijn andere pc aansloot als single disk, werkte hij ook niet. Het probleem kan dus niet bij de voeding of molex connectoren van mijn pc liggen.
Is die schijf om zeep of valt daar nog iets aan te doen? Volgens mij is er intern iets mis met de voeding, maar ben er niet zeker van.