Redney007
Legacy Member
Hallo,
ik heb sinds vandaag m'n nieuwe pc ontvangen en heb hem dus samen gestoken.
Maar wanneer ik hem wil aanleggen gebeurt er gewoonweg niks.
Wanneer ik het zwarte schakelaartje achteraan m'n voeding op 1 zet, hoor ik m'n voeding stilletjes tikken, maar wanneer ik op m'n powerknop druk gebeurt er niets.
Ik heb reeds geprobeerd met een andere voeding maar dit werkt ook niet.
Ik heb reeds het kabeltje van de powerknop gedraaid, verstoken, maar tevergeefts.
Ik heb m'n voedingskabel op andere pc getest en daar is niks mis mee.
De huidige situatie:
Enkel de voeding en het power-kabeltje zijn aangesloten op het mobo, dus zou de fan van de voeding toch moeten beginnen draaien wanneer ik op de powerknop druk?
Kan iemand mij verderhelpen?
Alvast bedankt.
ik heb sinds vandaag m'n nieuwe pc ontvangen en heb hem dus samen gestoken.
Maar wanneer ik hem wil aanleggen gebeurt er gewoonweg niks.
Wanneer ik het zwarte schakelaartje achteraan m'n voeding op 1 zet, hoor ik m'n voeding stilletjes tikken, maar wanneer ik op m'n powerknop druk gebeurt er niets.
Ik heb reeds geprobeerd met een andere voeding maar dit werkt ook niet.
Ik heb reeds het kabeltje van de powerknop gedraaid, verstoken, maar tevergeefts.
Ik heb m'n voedingskabel op andere pc getest en daar is niks mis mee.
De huidige situatie:
Enkel de voeding en het power-kabeltje zijn aangesloten op het mobo, dus zou de fan van de voeding toch moeten beginnen draaien wanneer ik op de powerknop druk?
Kan iemand mij verderhelpen?
Alvast bedankt.
